Wednesday, February 19, 2014

Testimoni Toneexcel Dari Panampang sabah

Testimoni Toneexcel Dari Panampang sabah
Testimoni Toneexcel Dari Panampang sabah. Salam sejahtera. Saya menyertai program Tone Excel ini pada bulan April 2012. Terima kasih kepada sahabat lama saya iaitu saudara Gardan Guntis kerana telah memperkenalkan Tone Excel. Pertama kali saya melihat video tentang program Tone Excel...saya terkejut dan amat teruja...bagaimana selama ini saya tidak tahu tentang Tone Excel...??? sedangkan program ini sudah wujud sejak tahun 2010...???

Tanpa berfikir lama, saya terus beli sekeping simkad Tone Excel. Sudah join, saya pun mula kempen...bermula dengan isteri saya...lepas tu, adik-beradik saya...saudara terdekat...jiran sebelah...kawan. Syukur...sambutan amat positif, walaupun ada juga yang negatif...itu perkara biasa bagi saya. Setakat ini, pencapaian saya belum sehebat kawan-kawan yang lain. Sebelum ini, saya menghabiskan kredit handphone lebih kurang RM100 sebulan (duit terbang hangus begitu sahaja...hmmm...).

Sekarang ini, dengan komisyen yang saya dapat daripada Tone Excel...saya boleh cover kredit handphone keluarga saya...kan best tu...dapat top up percuma. Saya akan terus berkempen tentang program ini kerana saya yakin bahawa simkad Tone Excel-Tune Talk adalah pilihan yang TERBAIK. Kepada kawan-kawan yang belum menyertai program Tone Excel, saya menyokong 100% agar segera menyertai program ini...luangkanlah masa anda untuk mengenali Tone Excel. Sebagai pengguna handphone, memang RUGI berterusan jika tak nampak kebaikan program Tone Excel...program ini memang banyak faedahnya...jadi pengguna yang BIJAK.

Terima Kasih . Jolikon @ Marinus Gitam Penampang, Sabah

No comments:

Post a Comment