Wednesday, February 19, 2014

Testimoni ahli tunetalk toneexcel

Testimoni ahli tunetalk toneexcel. EN. MOHD NORFADZILAH MOHD HULAIME, KOTA BHARU, KELANTAN

Pertama sekali saya ucapkan terima kasih kerana diberi peluang untuk berkongsi sedikit pandangan.. Umumnya semua sudah maklum 9/10 punca rezeki adalah daripada perniagaan..tetapi ramai yang tidak tahu 9/10 gagal dalam bisnes sebelum mereka mulakan bisnes itu sendiri…untuk berjaya, antara prinsip yg kita perlu ada ialah M.E.S.T.I iaitu (M) Mentor, E (ilmu, emotional inteligence) , S (system), T (tindakan) dan I (Impian).. 


Perlu ada semua nie jika ingin berjaya dalam apa jua bidang bisnes yg kita ceburi..alhamdulilah, sebelum saya ceburi bisnes ini, saya sudah buat sedikit kajian dan saya dapati admin kumpulan kita adalah antara yang terbaik, ilmu yang diberikan juga adalah komprehensif dan sistem yang diterapkan juga adalah amat menakjubkan untuk kita duplikasikan kepada semua network kita. Yang tinggal hanyalah lagi 2 iaitu T (kuasa tindakan kita) dan I (Impian) .. tidak ada kejayaan yang bergolek dan bagi pihak kita hanya perlu laksanakan dua langkah ini sahaja..saya bersyukur kerana melalui bisnes ini kami berjaya merapatkan hubungan suami isteri,dan memberikan kerjaya yang terbaik kepada golongan anak2 muda dan juga bagi yang ingin keluar dari kehidupan ” rat race “mereka . 

Apapun, peluang bisnes ini sememangnya besar utk kita semua ambil bersama2 dan repeat sale juga agak tinggi berbanding bisnes lain yang terdapat diluar sana..Buat keje sekali, income berkali-kali dan seumur hidup.. mana lagi nak cari peluang sebaik ini.. jangan tunggu peluang lain, yang ada didepan kita inilah peluang dan rezeki yang Allah bagi.. FAST Action = FAST RESULT..selamat berjaya dan happy selling.

No comments:

Post a Comment