Wednesday, February 19, 2014

Motivasi Tone Excel Hanya Prepaid Bukan MLM

Motivasi Tone Excel Hanya Prepaid Bukan MLM
HANYA PREPAID BUKAN MLM !! Nak motivasi diri sendiri dulu dan berkongsi dengan kawan kawan.

Dalam program Tunetalk ToneExcel ini sebenarnya kita tidak menjual barang, kita cuma mempromosikan atau memperkenalkan barang/produk syarikat dan jika ada pelanggan yang membeli produk mereka dari link promosi kita maka pihak syarikat akan memberi kita komisen atas setiap jualan. 


Oleh itu program ini di namakan program referral @ affiliate (memperkenalkan). Maka ini bukan sama sekali perniagaan MLM, oleh itu syarikat ini tidak memerlukan lessen AJL kerana tidak mengamalkan system pelbagai aras pemasaran (MLM) yang melebihi kedalaman 5 aras ke bawah, system binary 2 atau 3 kaki, aras-unilevel atau pangkat, matrix dan push up.Program ini merupakan rangkaian pemasaran yang tulen yang mengamalkan kosep rujukan (referral) rakan 3 aras semata-mata.

Begitulah Program Referral TONE EXCEL ini. Syarikat TONE EXCEL tak perlu berhabis duit mengiklankan produk mereka, dan kita sebagai Ahli program juga tak susah payah membuat produk, tetapi para ahli program merekalah yang mempromosikan produk mereka kepada pengguna dan keuntungan di bahagi bersama antara Syarikat dan Ahli program..
Adil kan..?! Inilah yang mebuat saya teruja dengan program ini.. Saya harap anda juga begitu..

Modal Hanya RM80!


NAK JOIN ORANG BERJAYA KLIK SINI

No comments:

Post a Comment