Saturday, February 22, 2014

Maklumbalas Pengguna tentang ToneExcel

Maklumbalas Pengguna tentang ToneExcel.  saya bukan mau kasi burukkan mane2 company..dulu saya pun guna talian digi, m****..memang best sebab murah,dapat bonus free call,panggilan percuma..Tapi lama kelamaan sy sedar,murah macam mana pun,saya tetap mmbayar,kalau 10 tahun. Saya guna walaupun jimat,10 tahun jga sy kne bayar..sampai satu hari pada 3 ogos 2013,saya ingat lagi tarikh tu, saya kenal dari seseorang tentang Tunetalk Toneexcel, Mula saya ragu sebab tak pernah tahu pasal ni,tapi disebabkan rate murah,dan ada pmbayaran komisyen yang tinggi, ade bonus bulanan dan tahunan serta bonus pencen y semakin naik setiap bulan,sy mencuba dgn modal cuma RM80 seumur hidup

.Hari pertama sy guna,sy kenalkn kt org lain,trus dapat 6 org,sebahagian ade y berkata diorg pernah dgar tentang aset dr handset ni dan trus register. Sy x terbayang sbnrnya sbb brlaku depan mata. Jd sy usahakan promote dan dapt lg org y nk join. sy cuma promote. urusan pos bukan sy buat. itu pengurusan. rase senang betul kerja mcm ni..sampai je 11hb ogos,sy kumpul org join ksemuanya 63 org dlm mse sminggu. 

Tarikh 11hb tu tarikh payment sebab payment dibuat 3x sebulan,setiap 11hb,21hb dan 30hb. sy check statement account dapat RM1260 dlm mase sminggu hasil dr org y join + RM40.60 hasil dari org lain topup.Tengok??baru seminggu RM1260..lagi satu,org lain topup sy pun dapat komisyen. Ni lah org cakap aset dari simkad tunetalk toneexcel ni. Dapat org bleh duit,org lain topup saya pun dapat duit.Sekarang akhir bulan 10,utk bulan ni saja sy dapat 94 org, sbb mereka percaya telco toneexcel ni je y bleh bg kita aset luarbiasa. 

Pendapatan smpingan sy makin naik tambah lg dgn komisyen topup. Insya Allah, awal januari 2014 nt,pembayaran bonus tahunan akan dibuat. Hasil y telco2 lain x pernah buat,iaitu komisyen y hebat. berbaloi sgt2 dgn modal cuma rm80 sebab semestinya akan ditampung balik berpuluh2 ganda dr komisyen + komisyen topup y anda dapat setiap bulan.Skarang sy sudah jd pgguna tetap tunetalk toneexcel..

Selagi syguna,selagi sy perkenalkan kpd org,selagi tu org topup,sy trus dapat duit..kerja saya copy andpaste and promote,xde y lain,org akan dtg sbb komisyen hebat. Nanti bila saya dah tua,tetap dapat bonus tahunan dan pencen bulanan,boleh wariskan lg pd suami dan anak sy yang masih kecil. Ade sekali website 100% lengkap dengan bukti. urusan pos simkad dan sbgnya,pgurusan yg uruskan. Bukan itu sahaja, no 4 digit terakhir simkad tunetalk toneexcel kita sendiri bleh pilih dgn buat 3 pilihan y kita minat. Hebat kan? Terima kasih tunetalk,kalau sy x jumpa dgn org y perkenalkan toneexcel ni pada sy,sy yakin mesti skrang sy masih di takuk y lama.

-Ds Cha,pengguna toneexcel..

Bukan janji tapi bukti yang tunetalk toneexcel semakin menggila sekarang ni..terpulang anda..nak tengok je or nak buat jerrr utk ubah..

No comments:

Post a Comment