Monday, February 24, 2014

Nokia X dilancarkan Harga Murah

New nokia, nokia x, Nokia X+, New nokia, nokia x, Nokia X+, spec nokia X, harga Nokia X
Nokia mengumumkan pertama Android -aplikasi telefon pintar berjalan - Nokia dan Nokia X X +. Telefon pek 4 " paparan LCD dan datang dengan Nokia dan Microsoft aplikasi pramuat .

Nokia X , X + dan XL dikuasai oleh 1GHz dual-core Qualcomm Snapdragon chipset 8225 dengan 512MB RAM dan 4GB penyimpanan dalaman . Gembira, ia diperkembangkan melalui slot kad microSD dan menyokong sehingga 32GB kad .

Nokia X dan X + menawarkan 4 " 800x480 IPS LCD paparan sentuh kapasitif membuat untuk kepadatan piksel 233ppi . Walau bagaimanapun, X + Nokia dan XL mendapat benjolan dalam RAM untuk 768MB .

Di belakang Nokia X dan X +, ada kamera fokus 3MP tetap dengan kedua-dua telefon dengan berat 129 gram dan pek bateri 1500mAh . Ia baik untuk 10.5 jam masa bercakap 3G dan mempunyai masa bersedia maksimum 17 hari. Kedua-dua telefon juga mampu main balik muzik maksimum sehingga 26 jam , manakala main semula video ini diberi pada 8.4 jam sebelum bateri perlu cas a.

Nokia X mempunyai tandatangan Nokia Lalu Skrin. A sapu ke kanan mendedahkan senarai aplikasi yang dipasang , dan satu lagi membawa anda ke Fastlane . Anda boleh menyusun semula jubin sama dengan Windows Telefon 8 UI. Mereka resizable juga dan yang lebih besar jubin mendapatkan, maklumat lebih banyak mereka dipaparkan.

Tidak mengejutkan, telefon tidak mempunyai Google Play Perkhidmatan dipasang , jadi kedai Gedung Main tidak boleh didapati di Nokia X atau Nokia X +. Walau bagaimanapun , Stephen Elop menekankan yang pengguna boleh mengambil kesempatan daripada kedai Nokia untuk aplikasi Android serta Yandex Store popular

Harga sekitar RM400
Artikel asal dalam English

No comments:

Post a Comment