Monday, February 17, 2014

Kenapa Saya Pilih Prepaid TuneTalk Toneexcel

Kenapa Saya Pilih Prepaid TuneTalk Toneexcel
Kenapa Saya Pilih Prepaid TuneTalk Toneexcel. Di sini saya ingin berkongsi alasan kenapa saya Memilih Tune Talk Tone Excel untuk line telefon saya setelah sekian lama saya menggunakan celcom pada awalnya kemudian maxis, dan kini tunetalk toneexcel.

KENAPA SAYA PILIH TUNETALK TONEEXCEL:
  • Saya memang menggunakan henset dan setiap bulan saya akan bayar bil telefon ini.
  • Saya tidak perlu menukar nombor henset yang lama, cuma perlu tukar daripada lain yang lama kepada line Tune Talk Tone Excel
  • Kalau sebelum ini saya bayar kepada celcom, kali ini saya cuma bayar kepada Tune Talk Tone Excel.
  • Kalau sebelum ini setiap bulan saya hanya keluarkan duit saya untuk bayar bil telefon, tetapi setelah mengunakan line Tune Talk Tone Excel saya terpaksa menerima point dari Tune Talk Tone Excel.
  • Dengan menggunakan line Tune Talk Tone Excel kita akan dapat insuran kemalangan sebanyak RM 100,000 dengan syarat kita topup sekurang-kurangnya RM30 sebulan. Insuran ini aktif setelah 60 hari kita mendaftar.
  • Pada asalnya saya juga tidak berminat kerana rate call bagi Tune Talk Tone Excel ini agak mahal berbanding line celcom iaitu 28 sen seminit, tetapi line ini ada kelebihannya yang lain.
  • Setiap kali kita toup akan diberikan point. Point tersebut jika dikumpulkan kita gunakan untuk menebut tiket penerbangan ke destinasi yang kita suka.
  • Selain itu, jika kita dapat mendaftarkan seorang dibawah kita, maka RM 20 menjadi komisyen kita. Setiap kali orang yang kita daftarkan itu toup, kita juga akan dapat komisyen. Lagi banyak kita dapat daftarkan orang dibawah kita, lagi banyak kita dapat komisyen. Komisyen tersebut akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank kita.
  • Bagi mereka yang memang mencari peluang untuk bisnes, ini merupakan peluang keemasan yang jarang kita jumpa kerana modal hanya RM 80 untuk beli simkad dan RM 10 untuk beli buku panduan.
  • Tidak perlu buka kedai, tidak perlu ada lesen berniaga, tidak perlu sediakan stor untuk simpankan stok dan tidak perlu fikir banyak perkara kerana produk yang dijual hanyalah simkad.
sms SAYA
0124147130
fAUZI

No comments:

Post a Comment