Friday, February 14, 2014

Kelebihan Sim Kad Tone Excel

Kelebihan Sim Kad Tone Excel
Kelebihan Sim Kad Tone Excel, 10 KELEBIHAN MENGGUNAKAN SIMKAD TUNETALK-TONEEXCEL

1- Anda boleh KEKALKAN nombor lama / nombor kesayangan anda. Hanya perlu tukar ke telco TuneTalk sahaja.

2- Boleh melancong ke mana sahaja serata dunia dengan Air Asia setiap tahun. Setiap kali topup, anda akan dapat point. Kumpul point untuk tebus tiket penerbangan Air Asia secara PERCUMA!

3- Anda akan dilindungi insurans kemalangan berjumlah RM100,000 dari Tune Insurance secara PERCUMA! Mana ada telco lain bagi insurans free.

4- Rangkaian menggunakan prasarana Celcom. Selagi mana tempat tu dapat signal Celcom, maknanya TuneTalk-ToneExcel pon boleh guna.

5- Selain kadar panggilan call/sms yang MURAH, anda juga boleh dapatkan pelan data internet mengikut pakej mingguan atau bulanan.

6- Anda akan dibekalkan website dengan nama anda sendiri untuk tujuan promosi simkad hebat TuneTalk-ToneExcel ini. Lagi senang untuk anda share di Facebook, Twitter, Blog, Tumblr dan lain-lain.

7- Anda layak menang LUCKY DRAW bernilai RM200 setiap bulan. Sudah ramai yang menang sebelum ini.

8- Jika anda rajin promosi simkad TuneTalk-ToneExcel, syarikat akan beri anda BONUS RM1000 dengan senang-senang je.

9- Kemudahan topup yang MELUAS. Boleh topup di mana-mana saja. Kedai topup biasa, stesen minyak, 7-eleven. Kalau anda ada guna internet banking pon boleh topup TuneTalk-ToneExcel ni. Sangat mudah dan menyenangkan!

10- Tiap-tiap bulan anda akan dibayar KOMISYEN terus ke akaun bank anda. Ini yang POWER ni! Buat kerja keras sekali, komisyen masuk tiap-tiap bulan. Saya akan ajarkan anda teknik 'underground' bagaimana anda boleh kerja keras 6 bulan hingga setahun je, lepas tu anda dah boleh "besara", tapi tiap-tiap bulan dapat "pencen".


Untuk Tempahan Sim Kad Tone Excel

Lihat Fakta dan Soalan Yang Sering Ditanya
 
 

No comments:

Post a Comment